CO TO JEST DIGITAL SIGNAGE?

Digital Signage - to dystrybucja multimedialnych treści promocyjnych, informacyjnych oraz rozrywkowych, poprzez sieć cyfrowych ekranów (typu LCD, plazma lub projektorów).  Są to systemy złożone nawet z kilku tysięcy wyświetlaczy, centralnie i zdalnie zarządzanych. Taką sieć porównać można do prywatnego kanału informacyjno-reklamowego skierowanego do osób znajdujących się w miejscach publicznych. więcej

Możliwości jakie daje sieć Digital Signage
Rozwiązania Digital Signage pozwalają zarówno na zaawansowane zarządzanie treścią oraz wyglądem wyświetlanych treści, jak i umożliwiają prezentację dowolnego obiektu na wielu monitorach jednocześnie, niezależnie od siebie. Możliwość instalacji w niemal każdym miejscu systemów Digital Signage pozwala na bardzo precyzyjne dotarcie do określonej grupy klientów, a efekt zaskoczenia odbiorcy nie spodziewającego się otrzymania dynamicznego przekazu powodują, że sieci narrowcastingowe bardzo skutecznie wpływają na zachowania odbiorcy.

Zalety systemów Digital Signage
Prestiż i innowacyjność

Rozwiązania Digital Signage są synonimem nowoczesności i profesjonalizmu w działaniu. Wprowadzanie nowych technologii podkreśla prestiż wprowadzającej je instytucji oraz buduje pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów. Wdrażanie innowacyjnych technologii jest też podstawowym czynnikiem zwiększania przewagi konkurencyjnej.

Efektywność i pełna kontrola

Największą skuteczność przynosi reklama emitowana w miejscach sprzedaży. Trzeba pamiętać że większość decyzji zakupowych zapad właśnie w sklepie pod wpływem impulsu. Rozwiązania Digital Signage. skupiają uwagę potencjalnych odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. System daje nam też pełną kontrolę nad wyświetlaną treścią, każdym wyświetlaczem możemy zarządzać osobno i decydować w jakim czasie mają być wyświetlana informację.

Skuteczność i precyzja

Przeprowadzone badania wykazały że sprzedaż produktów firm wykorzystujących technologie Digital Signage wzrosła średnio o ponad 20%. Skutecznie przyczyniają się do wzrostu świadomości marki. Dzięki precyzyjnemu dotarciu do odbiorcy w odpowiednim czasie i miejscu efektywność tych technologii porównywalna jest ze skutecznością reklamy telewizyjnej.

Elastyczność i eksploatacja
Urządzenia Digital Signage obsługują dowolny format wyświetlanej treści (zdjęcia, animacje flash, filmy w rozdzielczości FULL HD). Ponadto Digital Signage rozwiązuje problem co miesięcznych kosztów które ponosimy na drukowanie oraz dystrybucje materiałów reklamowych (plakaty, banery itp.)




DLACZEGO DIGITAL SIGNAGE?


Dynamiczny przekaz treści multimedialnych wielokrotnie mocniej, aniżeli tradycyjne materiały POS absorbują uwagę klienta. Dzięki temu mamy większą możliwość wpłynięcia na podejmowaną przez niego decyzję zakupową.więcej

Tu i teraz

Największym wyzwaniem dla właścicieli punktów handlowych korzystających z tradycyjnych drukowanych materiałów promocyjnych jest dotarcie z nimi do konsumenta we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Sieć Digital Signage zezwala na zmianę wyświetlanej treści zdalnie, z jednego miejsca i w dowolnym czasie na wszystkich nośnikach. W praktyce daje to możliwość zarządzania nawet tysiącem wyświetlaczy rozmieszczonych w różnych częściach świata

Oszczędność czasu i pieniędzy

Wyeliminowanie kosztu druku i dystrybucji materiałów promocyjnych pozwala zredefiniować strategię marketingową. Oszczędzamy środki wydawane na druk i dystrybucję, redukujemy również czas poświęcony na cały proces. Personel w punktach handlowych nie jest zaangażowany w wymianę materiałów drukowanych czy płyt DVD.

Generowanie przychodu

Własna sieć Digital Signage może służyć z powodzeniem jako medium reklamowe. Sprzedając część czasu na reklamę sieć może stanowić dodatkowe źródło dochodu.

Szkolenia i możliwość prezentacji firmy dla pracowników

Nasza sieć może być używana jako medium reklamowe w ciągu dnia, ponadto może służyć jako narzędzie szkoleniowe dla własnego personelu, a także może być wykorzystana w formie biuletynu informacyjnego wewnątrz firmy.

Bliskość z grupą docelową

Wyświetlacze zlokalizowane są w miejscach, do których dociera największa ilość odbiorców. Poprzez odpowiedni dobór lokalizacji nośników jesteśmy w stanie precyzyjnie dotrzeć do docelowych grup konsumentów z odpowiednim przekazem.

Optymalizacja budżetu

Dzięki możliwości dokładnego adresowania przekazu, nasze nośniki pozwalają racjonalnie rozplanować budżet przewidziany na kampanię skierowaną do konkretnych grup docelowych.

Regionalizacja i akcje lokalne

Sieć Digital Signage daje możliwość regionalizacji przekazu (informacji i reklamy), oraz umożliwia przeprowadzanie lokalnych kampanii i akcji promocyjnych.

Serwisy on-line

Możliwość prezentowania dynamicznych serwisów informacyjnych (aktualności, pogoda, kursy walut, itp.).

Efekt zaskoczenia

Efekt zaskoczenia klienta dynamicznym przekazem multimedialnym, spowoduje to iż odbiorca na długo zapamięta jego treść.

Innowacja i prestiż

Dzięki wykorzystaniu technologii Digital Signage zyskujesz olbrzymią przewagę konkurencyjną. Stajesz się synonimem nowoczesności i profesjonalizmu w działaniu. Podnosisz prestiż swojego przedsiębiorstwa, co szybko zostanie zauważone i docenione przez potencjalnych klientów.